Terapie TECAR

TECAR WINBACK

TECARTransfer Energetic in camp Capacitiv-Rezistiv

Energia WINBACK foloseste radiofrecventa, cuprinsa intre 300 KHz si 1 MHz. Accelereaza “regenerarea naturala” in tesuturile biologice. Nivelul scazut al energiei face ca terapie TECAR sa fie total non-invaziva si 100% naturala pentru corpul uman.

Accelereaza vindecarea cu pana la 97%

Energia TECAR produce un flux de ioni cu oscilatii electrice extrem de rapide in interiorul celulei. Aceste oscilatii fac membrane celulara permeabila, acest lucru faciliteaza schimburile intra si extra-celulare si grabeste astfel vindecarea.

Eliberare imediata si pe termen lung a durerii cu pana la 81% mai eficienta

TECAR inhiba transmiterea semnalelor dureroase pana la 48 de ore. Acest lucru este datorat oscilatiilor energetice ce intrerup transferul semnalului dureros (hiperpolarizare si depolarizare). Impulsurile senzoriale sunt intrerupte si eliberarea durerii poae aparea imediat.

Accelereaza drenajul de pana la 6 ori

In momentul cresterii intensitatii energiei TECAR, rezistenta naturala a tesuturilor transforma energia in caldura (diatermie). Acest lucru activeaza sistemul circulator (sanguin si limfatic) in zona tratata si creste vascularizatia locala eliberand astfel tesuturile fibrozate si contracturate.

Datorită celor două moduri – capacitiv şi rezistiv, acţiunile produse sunt concentrate atât pe ţesutul moale, la suprafaţă, cât şi pe cele profunde, rezistente.

În funcţie de patologie, o şedinţă poate varia între 20-30 minute, iar un ciclu de tratament complet este format în medie de o serie de 6-10 şedinte. Tecarterapia are o gamă largă de indicaţii printre care menţionăm:

• leziuni traumatice acute,
  • contracturi,
  • sechele de fracturi,
  • tendinită, epicondilită, luxaţii,
  • coxartroză, gonatroză,
  • procese inflamatorii ce dau durere în extremităţi şi coloană (cervical, dorsal, lombar),
  • sindrom de tunel carpian,
  • chist Baker,
  • drenaj limfatic etc.
    Tecarterapia este printre puţinele forme de electroterapie care se poate folosi în cazul pacienţilor cu proteze (de şold, genunchi etc.)

Efectele terapiei sunt:

• stimularea metabolică, care duce la accelerarea procesului de vindecare a țesutului muscular lezat;
  • se previne formarea unui țesut fibros cicatriceal și se obține o refacere rapidă și complete a fibrelor musculare chiar și în leziuni severe;
  • creșterea macro și microcirculației locale, cu efecte antiinflamatorii și resorbtive, cu stimularea chiar și a drenajului limfatic;
  • acțiunea asupra receptorilor de durere periferici, având astfel și un efect analgezic.

Printre cele mai frecvente afectiuni care pot fi tratate cu succes prin terapia TECAR, menționăm:

• leziuni acute traumatice,
  • sechele de fracturi,
  • afecțiuni articulare,
  • epicondilită,
  • sindromul de impingement al coafei rotatorilor,
  • tendinită patelară,
  • chistul Baker,
  • fasciită plantară,
  • metatarsalgia,
  • tendinita călcâiului, gonartroză, coxartroză, coxalgia,
  • dureri de gât, sciatică,
  • sindromul de tunel carpian,
  • artropatie de boli autoimune.

Acum, doar la Priority Medical puteţi beneficia de tratamentul cu tecarterapie, în prezent, secţia de fiziokinetoterapie a clinicii ,fiind singura din Craiova dotată cu acest echipament.

Pentru mai multe informaţii şi programări, vă aşteptăm să vorbiţi direct cu specialiştii noştri!